Reklamace

Potřebujete jakýkoliv produkt z našeho e-shopu reklamovat? Rádi vám pomůžeme! Celý proces bude jednoduchý. Pokud to situace dovolí, zboží vám rovnou vyměníme či vrátíme zaplacenou částku. Pokud zboží chcete jen vrátit, veškeré informace najdete na stránce Vrácení zboží.  

Postup

  1. Zašlete nám email na info@singledose.cz. Do předmětu napište "Reklamace" a Vaše číslo objednávky. Do textu mailu prosím uveďte důvod reklamace.
  2. Odpovíme Vám s pokyny, jak odovzdat zásilku přepravci. Dopravu platíme my. 
  3. Zboží pečlivě zabalte tak, aby se během přepravy nepoškodilo a nerozbilo. Štítek nalepí na zásilku dopravce během předání nebo jej vytisknou na pobočce.
  4. Připojte doklad o koupi. Pokud ho již nemáte, přihlašte se k nám do e-shopu a autorizujte svůj e-mail. Veškeré objednávky pod Vaším e-mailem se po autorizaci zobrazí.
  5. Po obdržení zásilky na našem skladě se vám obratem ozveme a vrátíme částku na účet. 

Poškození vzniklé přepravou

Pokud jste z jakéhokoliv důvodu zjistili poškození zásilky až po převzetí, neprodleně kontaktujte naše reklamační oddělení. V tomto případě přebíráme veškerou odpovědnost a zasíláme novou výměnnou zásilku (v případě zboží na objednávku zajistíme co nejrychlejší vyřízení).